ACTING

Es war immer mein Wunsch mit allen meinen Möglichkeiten zu arbeiten: mit Körper, Geist und Seele und ich liebe das Ensamble und das Erzählende des Theaters, doch erscheint es mir mit seinem „so tun als ob“ heute wie die kleine Schwester der Performancekunst, die ganz real tun und sein untersucht.
It has always been my wish to work with all the possibilities offered by one´s own being: with body, mind, and soul. I love the ensemble quality and storytelling of the theatre, but it seems to me like the playful little sister of performance art, which – unlike the theatre – truly investigates being and doing within real processes.

SCHAUSPIEL VITA

Agent:
Thomas Melzer 030/5555996832
ZAV-Kuenstervermittlung-Berlin@arbeitsagentur.de
Commercial Agent:
ABsolutely FABulous
office@absolutely-fabulous.de

 


Schauspieldemo deutsch


Showreel english


Theatersolo

 

Photo Petrov Ahner http://petrovahner.de/

Photo: Jörg Reichardt http://vu.joergreichardt.com/

Photo: Jörg Reichardt http://vu.joergreichardt.com/


new plain shots: